Friday, April 8, 2011

PROJEK 1

Salam,
Untuk projek 1, kami diberi tugas untuk membuat atau mengimaginasi pemandangan bagi sebuah taman atau tempat seperti yang dikehendaki oleh setiap kumpulan. Bagi kumpulan kami pula, kami telah berpakat untuk membuat sebuah taman yang mana menerapkan ciri moden dan sangat sesuai untuk semua golongan. Kami mengambil sub topik landskap dan nurseri untuk membuat taman ini. ini bermakna, taman yang kami bina ini adalah untuk mencipta sebuah taman yang mempunyai ciri landskap yang menarik.

Kami telah membina satu taman yang mana terdapat tempat berehat, tempat permainan kanak-kanak, keadaan pintu masuk yang cantik dan juga satu bahagian dimana kami telah membuat sebuah taman komersial. taman komersial ialah sebuah taman yang moden, terdapat kiosk dan pelbagai kemudahan moden.


Projek 1 : Wan Noorazwany







Ini Taman Rekreasi Moden dari Kak wan. Canggih kan??..heheh....macam-macam aktiviti boleh kita buat kat taman kak wan ni.....Mesti seronok kan kalau ada taman rekreasi moden macam ni. Tak payah pergi banyak-banyak tempat nak cycling, rest, cari playgorund..kan??..kan??....

Projek 1 : Shafiza Irdawati


Ni pulak hasil kerja cik ieda. Moden sangatlah pulak kan. Siap ada Roller coaster dalam air pulak. Jangan tak percaya ok. Roller coaster tu memang wujud yek..


Projek 1 : Nurul Asmat 


Ini hasil kerja nurul asmat...Sebuah taman istirehat.... Majoriti keadaan tempat ni lebih sesuai untuk kanak-kanak berehat dan bermain supaya keselamatan mereka lebih terjamin kan.. Betul tak..ehehehe...

Projek zainab akan di upload kemudian yek....
Rajin2 lah komen....setiap komen yang ada akan diberi markah,..so, sme2 lah kite bantu membantu yek kawan2,....

1 comment:

  1. saya ada adik perempuan dan adik lelaki, so diorang macam sesuai pergi kat taman permainan Nurul Asmat lah . lagipun , keselamatannya terjamin. saya , sebagai kakak inginkan yang terbaik terhadap adik saya .

    ReplyDelete